Original 1st email from Peggy Sue Gerron
From: PGerron@aol.com
To: Zschauer@t-online.de
Date: Mon, 22 Mar 2004 12:09:28 EST

Zur Übersetzung bitte hier klicken.
Zum Bild bitte hier klicken.

  

Dear Wolfgang,

To answer your question I would love to be introduced to Germany. I will be back to you in a few days so don't give up on me. My Mother and her side of the family is German. (Stolle, Reiger), from what I remember Reiger's were brewers of beer on Rhine River.

Thank you it was kind of you to think of me.

Peggy Sue Gerron


Original 2nd email from Peggy Sue Gerron
From: PGerron@aol.com
To: Zschauer@t-online.de
Date: Tue, 30 Mar 2004 13:39:46 EST

Zur Übersetzung bitte hier klicken.
Zu den Bildern bitte hier klicken.

To All of Germany who may read this web site

First let me say thank you for allowing me to correspond with all of you!

I think it is so wonderful that Germany after all these years still wants to honor Buddy Holly and his music with this website. You are helping keep his legacy a live. In a time when communication, feelings, and love are so extremely needed on our planet.

Buddy Holly was a special young man in that he thought there should be some fun in every body's life and its ok! to feel. You can listen to his music and you definitely feel all the different ranges there are to life.

in the sprit of the music

Keep Rockin
Peggy Sue Gerron

Wolfgang, I hope this works if you want anything else just let me know.
www.peggysueonline.com


Peggy Sue Gerron
© Peggy Sue Gerron


Freie Übersetzung
(C) Wolfgang Zschauer, 30. März 2004.

Lieber Wolfgang,

Um Deine Frage zu beantworten: Ich finde es toll, auch in Deutschland den Fans vorgestellt zu werden.

Ich werde mich in ein paar Tagen wieder bei Dir melden, aber verzweifel nicht an mir.

Meine Mutter und ihr Familienzweig ist deutsch (Stolle, Reiger), und woran ich mich erinnern kann, waren 'Reiger' Bierbrauer am Rhein.

Vielen Dank, es war sehr nett von Dir, an mich zu denken.

Peggy Sue Gerron


An alle, die diese web site lesen.

Zuerst einmal möchte ich mich dafür bedanken, so mit Euch allen in Kontakt zu treten!

Es ist so wundervoll, daß Deutschland nach so vielen Jahren noch immer Buddy Holly und seine Musik mit dieser website würdigt. Ihr haltet damit sein Vermächtnis aufrecht. In einer Zeit, in der auf unserem Planeten Verständigung, Gefühle und Liebe so extrem wichtig sind.

Buddy Holly war ein besonderer junger Mann, weil er daran glaubte, daß es etwas Fröhlichkeit im Leben von jedem gibt und daß es in Ordnung ist, so zu fühlen. Ihr könnt seiner Musik lauschen, und da spürt ihr definitiv alle unterschiedlichen Möglichkeiten, die das Leben bietet.

Im Andenken an die Musik

Keep Rockin
Peggy Sue Gerron

Wolfgang, Ich hoffe, daß es ok ist; wenn Du irgend etwas brauchst, laß es mich wissen.
www.peggysueonline.com